Klachtenprocedure

Bent u niet tevreden? Vertel het ons!

Iedere dag zetten we alles op alles om u de beste service en producten te bieden. Maar elke klant is uniek, met eigen verwachtingen. En bankieren is mensenwerk. De zaken kunnen dus soms anders verlopen dan u had gewenst. 

Bent u niet tevreden? Vertel het ons gerust. Want elke opmerking is voor ons belangrijk. We analyseren ze grondig, om eruit te leren en onze producten en diensten te verbeteren. 


Bij wie kunt u terecht?

Stap 1 - Uw kantoor

Uw financieel adviseur maakt graag tijd vrij om naar u te luisteren en naar een oplossing te zoeken. Hij of zij kent u ook het best! 


Contacteer uw financieel adviseur

Stap 2 - Dienst Klachtenbeheer

Komt u er na een gesprek niet uit? Of geraakt u niet in uw Belfius-kantoor? 



Contacteer onze dienst Klachtenbeheer


Om wettelijke redenen en om de kwaliteit van de dienstverlening na te gaan, kunnen telefonische gesprekken worden opgenomen. Meer informatie over uw privacy op belfius.be/privacycharter.

Stap 3 - Negotiator bij Belfius

U bent niet tevreden over de oplossing van onze dienst Klachtenbeheer? Dan kunt u met uw klacht bij onze Negotiator terecht. 


Contacteer onze Negotiator


Om wettelijke redenen en om de kwaliteit van de dienstverlening na te gaan, kunnen telefonische gesprekken worden opgenomen. Meer informatie over uw privacy op belfius.be/privacycharter.

Stap 4 - Ombudsman

Gaat u niet akkoord met de oplossing die Belfius u finaal biedt? Dan kunt u een beroep doen op: