Een vraag? Hulp nodig?
Geen probleem, we staan altijd klaar om u te helpen!

 
ONS CONTACTEREN
NUTTIGE CONTACTEN
VEEL GESTELDE VRAGEN

 

Uw digitale assistent

Onze chatbot is er om u te helpen, rechtstreeks, waar en wanneer u maar wil (24/7).

Chat met ons

Uw klantendienst

Contacteer onze klantendienst. Die is beschikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 22 uur, en op zaterdag van 9 tot 17 uur.

Bel ons

In kantoor

Maak een afspraak in kantoor om met één van onze specialisten te praten.

Maak een afspraak

Een kantoor of een automaat vinden

Raadpleeg de openingsuren van de kantoren zonder afspraak of de sluitingsdagen van de bank.

Naar de kaart

Nuttige contacten

Een probleem? Dan moet u hier zijn…

Kaart verloren of gestolen?

Blokkeer hem onmiddellijk

Cardstop 24/7

Online

via uw Belfius Mobile app

Via Cardstop op +32 78 170 170


U bent klant en denkt slachtoffer te zijn van fraude?

Een verdachte overschrijving/aankoop op uw rekening? Uw toegangscodes per ongeluk doorgegeven via telefoon of een verdachte website?
Contacteer onmiddellijk Belfius fraude.

Belfius fraude 24/7

Online

via uw Belfius Mobile app

Via Belfius fraude op +32 2 222 46 00

Meer info


Hebt u een schadegeval?

Doe een aangifte.

Belfius Insurance 24/7

Online

via uw Belfius Mobile app

telefonisch op +32 2 286 70 00


Een klacht indienen?

De dienst Klachtenbeheer en de Ombudsman zijn er om u te helpen.

een klacht indienen

Online



Klant bij Belfius Direct Verzekeringen

 

Hebt u een schadegeval of dringende hulp nodig?

Doe een aangifte.

Belfius Direct Verzekeringen

Online


Een klacht indienen?

Onze klachtendienst is er om u te helpen.

een klacht indienen

Online

 

Uw Belfius kantoor

{{name}}

Uw exclusieve diensten

Als Belfius Wealth Management klant maakt u gebruik van bijkomende exclusieve diensten.

{{imageTitle}}

{{name}}

{{subTitle}}

Veel gestelde vragen

Wat is mijn voordeel als trouwe hoofdbankklant?

Als trouwe, particuliere klant beschikt u automatisch over een extra service in uw Belfius Mobile app: de ‘bel me binnen 30 min-functie’, een heel eenvoudige manier om de klantendienst te vragen u terug te bellen. U kan van deze dienst gebruikmaken omdat en zolang u minstens 800 euro / maand inkomsten ontvangt op uw Belfius-betaalrekening(en). Let wel, verrichtingen tussen eigen rekeningen gelden niet als inkomsten. U hebt bovendien minstens één verzekering, belegging of lening bij Belfius Bank, met uitzondering van Belfius Cover, Budgetline, Budgetkrediet en Comfortline.


Mijn verrichtingen op betaalrekening

Wat is de BIC-code van mijn Belfius-rekening?

Wat zijn de limieten voor mijn betalingsverrichtingen? (overschrijving en kaarten)?"

Ik bereik de limiet voor een overschrijving. Wat nu?

Mijn verzekeringen

Wanneer en hoe kan ik een tussenkomst vragen van mijn bijstandsverzekering?

Ik verhuis of verkoop mijn onroerend goed?


Hoe verander ik de gegevens van mijn domiciliëring?


Mijn krediet- of prepaidkaarten

Wat is het maximumbedrag dat ik met mijn krediet-, prepaid of Mastercard® Debit-kaart kan afhalen (in het buitenland)?


Waarom werkt mijn krediet-, prepaid of Mastercard® Debit-kaart niet?


Mijn kaart is verloren of gestolen. Hoe kan ik deze blokkeren via Card Stop?


Mijn debetkaart

Ik ben de geheime pincode van mijn kaart vergeten. Wat moet ik doen?


Wat zijn de limieten voor geldopnemingen en betalingen met mijn debetkaart en hoe kan ik ze wijzigen?


Hoe vraag ik mijn pincode aan via sms voor mijn nieuwe kaart?


Alle vragen
 
 

Uw bank altijd op zak?

Zegt bankieren via uw smartphone of tablet u iets?

Download dan snel de Belfius Mobile app. Superhandig!

Button-appstore Button-google-play