Een vraag? Hulp nodig?
Geen probleem, we staan altijd klaar om u te helpen!

 
ONS CONTACTEREN
NUTTIGE CONTACTEN
VEEL GESTELDE VRAGEN

 

Onze digitale assistent

Rechtstreeks, waar en wanneer u maar wil, via onze chat!  

Onze digitale assistent beantwoordt met plezier al uw vragen over uw dagelijkse bankzaken. Als hij u niet verder kan helpen, verbindt hij u door met een van onze specialisten. Ze staan voor u klaar van 8 tot 22 uur op weekdagen en van 9 tot 17 uur op zaterdag.

Chat met ons

 

 

 

In kantoor

Wil u spreken met uw financieel adviseur?

Dat kan telefonisch, per e-mail of in het kantoor (met of zonder afspraak). We helpen u graag verder, of het nu gaat om deskundig advies of een snelle vraag.

Vind een kantoor of een automaat

Maak een afspraak

Banksluitingsdagen

Via uw Belfius Mobile-app

Betalen, uw saldo of uw beleggingen raadplegen…

Maar ook uw kaart blokkeren, uw adres wijzigen, een doorlopende opdracht aanmaken of uw parking betalen via 4411... uw Belfius-app zit vol handige functies!

Meer info over hoe u ze gebruikt?.

Bekijk de videotutorials

Nuttige contacten

Een probleem? Dan moet u hier zijn…

Kaart verloren of gestolen?

Blokkeer hem onmiddellijk

Card Stop 24/7

Online

via uw Belfius Mobile app

Via Card Stop op +32 78 170 170


U bent klant en denkt slachtoffer te zijn van fraude?

Een verdachte overschrijving/aankoop op uw rekening? Uw toegangscodes per ongeluk doorgegeven via telefoon of een verdachte website?
Contacteer onmiddellijk Belfius Fraude.

Belfius Fraude 24/7

Online

via uw Belfius Mobile app

Via Belfius Fraude op +32 2 222 46 00

Meer info


Hebt u een schadegeval of dringende hulp nodig?

Doe een aangifte.

Belfius Insurance 24/7

Online

via uw Belfius Mobile app

telefonisch op +32 2 286 70 00


Een klacht indienen?

Onze klachtendienst en de Negotiator Klachten zijn er om u te helpen.

een klacht indienen

Online



Klant bij Belfius Direct Verzekeringen

 

Hebt u een schadegeval of dringende hulp nodig?

Doe een aangifte.

Belfius Direct Verzekeringen

Online


Een klacht indienen?

Onze klachtendienst is er om u te helpen.

een klacht indienen

Online

 

Uw Belfius kantoor

{{name}}

Uw exclusieve diensten

Als Belfius Wealth Management klant maakt u gebruik van bijkomende exclusieve diensten.

{{imageTitle}}

{{name}}

{{subTitle}}

Veel gestelde vragen

Mijn verrichtingen op betaalrekening

Wat is de BIC-code van mijn Belfius-rekening?

Wat zijn de limieten voor mijn betalingsverrichtingen? (overschrijving en kaarten)?"

Ik bereik de limiet voor een overschrijving. Wat nu?

Mijn verzekeringen

Wanneer en hoe kan ik een tussenkomst vragen van mijn bijstandsverzekering?

Ik verhuis of verkoop mijn onroerend goed?


Hoe verander ik de gegevens van mijn domiciliëring?


Mijn krediet- of prepaidkaarten

Wat is het maximumbedrag dat ik met mijn krediet-, prepaid of Mastercard® Debit-kaart kan afhalen (in het buitenland)?


Waarom werkt mijn krediet-, prepaid of Mastercard® Debit-kaart niet?


Mijn kaart is verloren of gestolen. Hoe kan ik deze blokkeren via Card Stop?


Mijn debetkaart

Ik ben de geheime pincode van mijn kaart vergeten. Wat moet ik doen?


Wat zijn de limieten voor geldopnemingen en betalingen met mijn debetkaart en hoe kan ik ze wijzigen?


Hoe vraag ik mijn pincode aan via sms voor mijn nieuwe kaart?


Alle vragen
 
 

Uw bank altijd op zak?

Zegt bankieren via uw smartphone of tablet u iets?

Download dan snel de Belfius Mobile app. Superhandig!

Button-appstore Button-google-play