Schade?
Hebt u een schadegeval? Geef dit dan meteen aan. We staan klaar om u te helpen.
Hulp nodig?
Een noodgeval?
Hebt u een probleem thuis, onderweg of op reis? Hulp nodig van uw bijstandsverzekering Belfius Assistance?
Fraude?
Een verdachte overschrijving/aankoop op uw rekening? Uw toegangscodes per ongeluk doorgegeven via telefoon of een verdachte website?
Kaart verloren/gestolen?
Uw debet- of krediet kaart verloren of gestolen? Blokkeer dan onmiddellijk uw kaart om misbruik te voorkomen.
Hieronder vindt u een lijst met de meest gestelde vragen.
U vindt niet wat u zoekt?
Geen probleem, druk op de rode knop rechtsonder en stel uw vraag via chat. We zijn er om u te helpen.
Uw adres veranderen? Een doorlopende opdracht aanmaken? Er zijn veel functies in uw app waarmee u zelf bepaalde acties kan uitvoeren
U weet niet hoe? Om u op weg te zetten, hebben we korte begrijpelijke video's gemaakt die u stap voor stap laten zien hoe het moet.
Hebt u een vraag of wil u meer info? Iets bespreken met uw financieel adviseur? Dat kan via telefoon, e-mail, een bericht (via uw Belfius-app of Belfius Direct Net) en uiteraard ook in uw kantoor (met of zonder afspraak). We nemen de tijd om u te helpen, of u nu advies van een expert of een antwoord op een korte vraag zoekt.
Onze dienst klachtenbeheer, de Negotiator Klachten en de ombudsman zijn er om u te helpen. Hoe een klacht indienen?