STAP 4 – OMBUDSMAN

Gaat u niet akkoord met de finale oplossing van Belfius of de Negotiator? Dan kan u schriftelijk een beroep doen op:

Beide onafhankelijke diensten zoeken samen met u en de bank of de verzekeringsmaatschappij een oplossing die voor alle partijen past.


Tip: u richt zich best eerst tot de dienst Klachtenbeheer, want Ombudsfin en Ombudsdienst der Verzekeringen raadplegen hen altijd vooraleer ze uw dossier behandelen.

Hoe de ombudsdiensten contacteren?

Ombudsfin, voor bancaire producten Ombudsdienst der Verzekeringen, voor verzekeringen
Website www.ombudsman.be www.ombudsman.as
Brief

Ombudsman
North Gate II
Koning Albert II-laan 8 bus 2
1000 Brussel

Ombudsman van de Verzekeringen
de Meeûssquare 35  
1000 Brussel

E-mail ombudsman@ombudsfin.be info@ombudsman.as
Telefoon +32 2 545 77 70 +32 2 547 58 71