STAP 3 – DE NEGOTIATOR VAN BELFIUS

Voldoet de oplossing van de dienst Klachtenbeheer niet aan uw verwachtingen, dan kan u bij de Negotiator terecht met uw schriftelijke klacht. Hij behandelt ze in beroep, om tot een redelijke oplossing te komen die rekening houdt met alle partijen.
  • Hoe de negotiator contacteren?

    Online Contacteer onze Negotiator via het contactformulier


    Tip: bent u klant én aangemeld in BDN, dan worden bepaalde gegevens automatisch ingevuld.

    Brief Belfius Bank
    Benjamin Van den Eynde (Collinummer 7913)
    Karel Rogierplein 11
    1210 Brussel
    E-mail negotiation@belfius.be
  • Concreet

    • De Negotiator bemiddelt neutraal en onafhankelijk tussen u en Belfius, rekening houdend met de belangen en argumenten van beide partijen.
    • Hij start een nieuw onderzoek en bespreekt het dossier met uw dossierbeheerder. Daarnaast informeert hij ook bij alle betrokken interne diensten, uw Belfius-kantoor en iedere andere persoon die de zaak verder kan toelichten. Duurt het onderzoek langer dan voorzien, dan brengt hij u hiervan op de hoogte.
    • Na het onderzoek neemt de Negotiator een standpunt in. Hij houdt daarbij rekening met alle partijen, het resultaat van zijn onderzoek en alle relevante argumenten.

Volgende stap: Ombudsfin 

Gaat u niet akkoord met de finale oplossing van Belfius of de Negotiator? Dan kan u schriftelijk een beroep doen op:

Tip: u richt zich best eerst tot de dienst Klachtenbeheer, want Ombudsfin verwijst u sowieso altijd eerst naar Belfius.