Klantenservice belfius

Ik krijg de foutmelding MOBILEBANKINGNATIVEAPPFINGUSERID/90AA/1200 bij het aanmelden in Belfius Mobile. Wat moet ik doen?

Detail

Dit kan om volgende redenen: 
 
u voerde een verkeerd kaartnummer in
 
Kijk na of het nummer overeenkomt met uw debetkaart.
Let op, u kan geen Mastercard (Debit, Credit/Prepaid)/Visa-kaartnummer gebruiken om u aan te melden!
 
u blokkeerde zelf uw kaart via Card Stop
 
Pas als u de nieuwe kaart ontvangt, kan u opnieuw aanmelden in de app. Wijzig daarom eerst uw kaartnummer naar het nieuwe kaartnummer in het aanmeldprofiel.
Druk op uw profielfoto of initialen in het aanmeldscherm > Druk op het potlood naast het profiel dat u wilt wijzigen > Wijzig het kaartnummer.
 
Als u uw debetkaart tijdelijk hebt geblokkeerd en u heeft deze binnen 14 dagen teruggevonden, maar bent vergeten deze te deblokkeren.
Wat te doen? Raadpleeg Mijn kaart is verdwenen. Hoe kan ik deze tijdelijk blokkeren en deblokkeren als ik ze heb teruggevonden?

pincode geblokkeerd, u voerde 3 keer de verkeerde code in
 
Deblokkeer de pincode van uw kaart of vraag de deblokkering van de pincode aan bij uw Belfius-kantoor.
 
uw kaart werd ingeslikt in een bankautomaat
 
Wat kan ik doen als mijn kaart is ingeslikt door een geldautomaat? of Mijn kaart werd ingeslikt aan een CASH-punt. Wat nu?

Andere veel gestelde vragen:
over aanmelden en tekenen met geheime code
over onze apps installeren en aanmelden
over foutmeldingen via apps