Een vraag over uw dagelijkse bankzaken?

White-line

   

 

Stel ze gerust aan Bbot,
altijd paraat om u te helpen!

 
 
 

Hallo, ik ben Bbot,

de digitale assistent van Belfius en specialist in dagelijkse bankzaken.
Ik sta 24/7 ter beschikking in uw app of op Belfius.be achter de rode knop rechts onderaan.


Wat kan ik voor u doen?


Hulp nodig voor uw dagelijkse verrichtingen? Meer informatie over verzekeringen? Een beleggingsspecialist raadplegen? Ik sta klaar om al uw vragen meteen te beantwoorden of u in contact te brengen met een Belfius-medewerker.


Waar kan u me vinden?

 
 

U vindt me gemakkelijk in uw Belfius-app onder de rubriek 'Help & Contact'. Daar drukt u op de rode knop rechts onderaan en stelt u uw vraag via de chat.

 
 



 
 
 

Ik sta 24/7 ter beschikking in uw app of op Belfius.be achter de rode knop rechts onderaan.

 

Ik sta 24/7 ter beschikking in uw app of op Belfius.be achter de rode knop rechts onderaan.

 
 
 

Ik ben ook te vinden achter de rode knop op Belfius.be hier rechtsonder.
Kies de chatoptie en…we kunnen kennismaken! Ik ben ook beschikbaar onder de rubriek 'Vragen & Contact'.

 
 
 

Mijn favoriete onderwerpen?

 

  • Uw kaart, rekeningen, betalingen
  • Een rekening openen voor uw kind
  • De rekening kiezen die het best bij u past
  • Een afspraak in het kantoor

 

  • Uw kredieten en verzekeringen
  • Cash bestellen
  • Poging tot fraude en phishing
  • En nog vele andere…

U kan me bijvoorbeeld vragen:

Aarzel niet, ik spreek graag met u!

  • Wat moet ik doen als mijn kaart gestolen of verloren is?
  • Hoe kan ik mijn saldo raadplegen?
  • Hoeveel kost een geldopname in het buitenland?
  • Hoe verhoog ik de limiet van mijn kaart of hoe laad ik mijn prepaidkaart?
  • Welke kredietkaart past het best bij mij?

En verder...

  • Hoe kan ik een overschrijving annuleren?
  • Ik wil graag een nieuwe bankkaart bestellen.
  • Hoeveel kost een overschrijving naar het buitenland?
  • Hoe bekom ik een attest identificatie rekening (RIB)?

U hebt geen antwoord gevonden op uw vraag?

Geen nood, ik verbind u graag door naar een Belfius-medewerker, die het gesprek met u zal voortzetten.


Oh, het spijt me,

Ik ben nog niet thuis in beleggingen , ….
Aarzel niet om onze "Veelgestelde vragen" over deze onderwerpen te raadplegen.


U hebt misschien nog vragen over mij?

Moet ik aangemeld zijn om met Bbot te chatten?


Nee, dat is niet nodig. Maar als u Belfius-klant bent,
kan Bbot u wel nog beter helpen als u aangemeld bent.

Kan ik Bbot vragen stellen als ik geen Belfius-klant ben?


Natuurlijk. En als u klant wil worden, gaat dat ook heel eenvoudig met Bbot.
Die begeleidt u stap per stap!

Hoe leert Bbot bij?


Deze artificiële-intelligentiesoftware (IA) breidt zijn kennis geleidelijk uit naarmate hij meer gesprekken voert en meer gegevens verzamelt. Hoe meer interactie met de gebruikers, hoe beter de kwaliteit van zijn antwoorden!

In welke taal kan ik me tot Bbot richten?


U kan kiezen tussen Nederlands of Frans.

Is uw gesprek met Bbot beveiligd?


Ja, Belfius beschouwt het respect van uw privacy en de bescherming van uw persoonsgegevens altijd als een prioriteit.