Klantenservice belfius

Hoe ontvang ik mijn pincode voor mijn nieuwe kaart via sms?

Detail

U ontvangt alleen een nieuwe pincode als u een nieuwe kaart krijgt na een blokkering. Bij een duplicaat (bijvoorbeeld beschadigde kaart) of een vernieuwing (kaart verlopen), blijft uw pincode dezelfde.
 
U krijgt de pincode per sms als uw gsm-nummer correct is doorgegeven aan Belfius. Het moet een Belgisch nummer zijn en uw telecomoperator moet operationele berichten aanvaarden.
 
Volg de instructies in de brief bij uw nieuwe kaart
 
  • In de brief staat een activatiecode. 
  • Stuur deze code binnen 3 maanden per sms naar 8896 vanaf uw eigen gsm-nummer dat aan Belfius is doorgegeven. 
  • Bewaar de code goed: ze is uniek en kan niet opnieuw worden verzonden.
  • Na het verzenden, ontvangt u een sms met uw nieuwe pincode. Soms kan er vertraging optreden bij het verzenden. 
Uw code niet ontvangen?
 
  • Activeer uw kaart door een transactie uit te voeren met uw nieuwe pincode.
  • Voor uw veiligheid, verwijder de sms. 
Problemen bij het ontvangen van uw code?