Klantenservice belfius
Ik krijg de foutcode 1325 bij het aanmelden op de Belfius Mobile app. Hoe komt dat?
Detail
Wanneer u de foutcode 'MOBILEBANKINGNATAPPFINGERUSAU2UM/90AA/1325' ontvangt, betekent dit dat u zich niet meer kunt aanmelden bij de app, omdat uw kaart is geblokkeerd via Card Stop.
Nadat u uw nieuwe kaart heeft ontvangen, moet u het oude kaartnummer vervangen door het nieuwe kaartnummer in uw aanmeldprofiel.
Druk op uw profielfoto of initialen in het aanmeldscherm > Druk op het potlood naast het profiel dat u wilt wijzigen > Wijzig het kaartnummer.
Andere mogelijke redenen:
U heeft uw debetkaart tijdelijk geblokkeerd en u heeft deze binnen 14 dagen teruggevonden, maar bent vergeten deze te deblokkeren.
Wat te doen? Raadpleeg
Mijn kaart is verdwenen. Hoe kan ik deze tijdelijk blokkeren en deblokkeren als ik ze heb teruggevonden?
Uw debetkaart is ingeslikt door een automaat.
Wat te doen? Raadpleeg
Wat kan ik doen als mijn kaart is ingeslikt door een geldautomaat?
of
Mijn kaart werd ingeslikt aan een CASH-punt. Wat nu?