Klantenservice belfius
Uw Belfius Mobile app
Categorieën
Aanmelden en tekenen met uw geheime code
Uw app installeren en aanmelden
Betalen met uw smartphone
Beveiligingsmaatregelen
Vaak voorkomende foutmeldingen
Meest gestelde vragen
apps
Waarom moet ik mijn paswoord in Belfius Mobile vervangen door een 5-cijferige geheime code?
apps
Ik krijg de melding 'Uw paswoord geeft geen toegang meer tot uw Belfius Mobile app. Ga hieronder verder om een geheime code in te stellen voor uw profiel'. Wat moet ik doen?
apps
Ik krijg de boodschap 'Deze versie wordt niet langer ondersteund' als ik Belfius Mobile open. Wat moet ik doen?
apps
Is de Belfius Mobile app veilig om aan te melden en te gebruiken?
apps
Ik krijg de foutmelding MOBILEBANKINGNATIVEAPPFINGUSERID/90AA/1200 bij het aanmelden in Belfius Mobile. Wat moet ik doen?