Klantenservice banx

Ik heb een vraag over het einde van Banx

Detail

Na onze verschillende communicaties heeft Banx zijn activiteiten beëindigd op 31/12/2024.

Informatie met betrekking tot de liquidatie van rekeningen en effectenportefeuille.

Als u uw rekening heeft afgesloten, is alles in orde.

U heeft geen stappen ondernomen voor 31/12/2024 en het saldo van de rekening was...

 
Wilt u het saldo van uw rekening weten? 
 Zodra de rekening is geliquideerd, ontvangt u thuis een afschrift met het eindsaldo van de rekening (met het Belfius-logo).
 
Had u beleggingen en heeft u geen stappen ondernomen voor 31/12/2024?
Uw portefeuille zal worden verkocht en de rekening zal worden gesloten. De fondsen zullen dan naar de Deposito- en Consignatiekas worden gestuurd.
 
Hoe kunt u uw saldo terugkrijgen bij de Deposito- en Consignatiekas?
U kunt de informatie terugvinden op de website van de Deposito- en Consignatiekas.
 

Uw Banx-app en uw debetkaart of Mastercard werken niet meer vanaf 1/1/2025. 

Dat is normaal, we sluiten onze activiteiten op 31/12/2024 af. Vanaf 1/1/2025 is de Banx-app niet meer actief, uw kaarten zijn gedeactiveerd en de liquidatie van uw rekening zal beginnen.
 

Wilt u een kopie van een rekeningafschrift of een attest?  

Stuur ons een e-mail met uw verzoek. Wij sturen u dan een bevestigingsmail van uw verzoek en informeren u over eventuele kosten die hieraan verbonden zijn. 
Attesten-Infos@belfius.be