Klantenservice banx

Waarom blokkeert Worldline mijn Mastercard® Debit?

Detail

Worldline, die instaat voor de veiligheid van betalingen met uw kaart, kan beslissen om uw kaart tijdelijk te blokkeren. Dit gebeurt bij een vermoeden van misbruik van uw kaart of in geval van oplichting. Dit is louter preventief om u te beschermen tegen eventueel misbruik.

Ten einde de situatie te evalueren, vraagt Worldline om contact op te nemen met hun klantendienst op het nummer +32 (0)2 205 85 85, beschikbaar 24u/24.

Instructies die u moet volgen als u Worldline belt:

Een medewerker van Worldline zal samen met jou de laatste aankopen met je kaart overlopen. Als blijkt dat alles normaal is wordt je kaart meteen weer bruikbaar. Anders moet u uit voorzorg uw kaart blokkeren via Card Stop, zoals bij verlies of diefstal van uw kaart.
U krijgt dan een nieuwe kaart toegestuurd met een nieuw kaartnummer en een nieuwe pincode. Het is niet nodig om alle kaarten die aan uw betaalrekening zijn gekoppeld (bijvoorbeeld: kaart op naam van uw partner) te blokkeren. Vraag Worldline om advies.
Andere veelgestelde vragen: