Klantenservice banx

Ik ben de geheime code van mijn kaart vergeten of ik heb de geheime code geblokkeerd. Wat moet ik doen?

Detail

In geval van een fout in uw geheime code, wordt de transactie geweigerd. U heeft in totaal drie pogingen om uw transactie te voltooien. Als u drie verkeerde codes hebt ingevoerd, wordt uw Banx-kaart tijdelijk geblokkeerd.

Als u uw geheime code bent vergeten, heeft u de mogelijkheid om een nieuwe geheime code aan te vragen.

Om veiligheidsredenen is het niet mogelijk om online uw kaart te deblokkeren of een nieuwe geheime code aan te vragen.

Contacteer ons via uw app > Help & Contact. Druk dan op "Geen antwoord gevonden" en vervolgens op "Chat met ons" of "Bel ons".

Om snel toegang te krijgen tot Help & Contact: schud met uw toestel.

Als u niet meer in de Banx app kan komen, kunnen wij u niet helpen. Neem contact op met Card Stop op 078 170 170 om een nieuwe kaart aan te vragen. Indien je een Essential-rekening hebt, wordt deze aanvraag getarifieerd.