Klantenservice banx
Homepage Selfcare Banx
Categorieën
Fraude
Klant worden
Privacy
Uw Banx-app
Duurzaamheid
Rewards & CO2 dashboard
Betalingen via rekeningen
Debetkaarten
Mastercard Debit
Apple Pay
Smartwatch-Pay
Rekeningen
Beleggingen
Kredieten
Foutmeldingen
Successie
Meest gestelde vragen
Wat zijn de voorwaarden om een rekening te openen?
Ik wil Banx-klant worden en had graag wat ondersteuning hierbij. Wie kan ik contacteren?
Waarom heb ik mijn Welcome Pack niet ontvangen?
Hoe blokkeer ik (tijdelijk) de toegang tot mijn Banx-app?
Hoe betwist of annuleer ik een transactie uitgevoerd met mijn Mastercard® Debit)?
Mijn kaart is verloren of gestolen. Hoe kan ik deze blokkeren via Card Stop?
Wanneer wordt mijn overschrijving uitgevoerd?
Wat is de BIC-code en IBAN?
Wat zijn de limieten op mijn debetkaart en hoe kan ik ze wijzigen?
Wat zijn de limieten voor mijn overschrijvingen en wat te doen als de limiet bereikt is?