Belfius Direct Phone

U reist veel en hebt geen smartphone bij de hand of vaak geen internetverbinding? Belfius Direct Phone is de ideale manier om uw meest dagelijkse bankverrichtingen op uw rekeningen telefonisch te doen, zowel in België als in het buitenland. Gewoon op de juiste toets drukken!

Waarom Belfius Direct Phone kiezen?

Eenvoudig

Er is geen internetverbinding nodig, een gewone telefoon volstaat

Gratis

U krijgt gratis toegang tot een hele resem bankdiensten

Praktisch

U beheert uw rekeningen met uw telefoon, waar en wanneer u maar wil, 24/7

Veilig

Ù beveiligt uw verrichtingen dankzij uw geheime code (5 cijfers)

Goed om te weten

  • Maximumbedragen voor uw betalingen

    Europese overschrijvingen (naar een Belgische rekening)

      Minderjarigen 6-15 jaar Minderjarigen 16-17 jaar Meerderjarigen
    Overschrijving naar een derdenrekening of tussen uw eigen rekeningen €100 per week Max. €2.500 per verrichting
    Max. €3.750 per week
    Max. €25.000 per week
  • Waarom Belfius Direct Phone gebruiken?


    • U hoeft niet meer langs te gaan bij uw kantoor.
    • U doet zelf telefonisch uw bankverrichtingen, die onmiddellijk uitgevoerd worden.
      • Raadpleging van saldi en bewegingen op de rekeningen die aan uw abonnement gekoppeld zijn
      • Overschrijving met of zonder memodatum
      • Overdracht tussen betaal- en spaarrekeningen
      • Doorlopende betalingsopdracht: creëren, bekijken, wijzigen, annuleren
      • Domiciliëringen: bekijken, annuleren
      • Nuttige telefoonnummers
      • Wijziging geheime code
    • U ontvangt persoonlijke informatie en advies op maat over al onze producten en diensten via Comfort Banking.
    • U hebt 24 uur op 24 en 7 dagen op 7 toegang tot Belfius Direct Phone. Overal, zelfs in het buitenland.
  • Hoe abonneer ik mij op Belfius Direct Phone?


    • Telefonisch op 02/222 72 00 : Belfius stuurt meteen een geheime code per post. Het contract ligt klaar ter ondertekening in je Belfius-kantoor. Na ondertekening kunt u Belfius Direct Phone gebruiken met de ontvangen code.
    • In een kantoor : u vult de aanvraag in en ondertekent ze.
    • Zodra u uw geheime code in de bus vindt, kunt u Belfius Direct Phone gebruiken.
    • Voorwaarden
      • U moet een betaal- of spaarrekening hebben bij Belfius, of er volmacht over hebben
      • De aan Belfius Direct Phone gekoppelde rekeningen mogen niet geblokkeerd zijn
      • Elke (mede)houder moet autonoom kunnen handelen
  • Hoe werkt Belfius Direct Phone?


    • U hebt een telefoon met toetsen of een gsm nodig
    • Bel 02/222 72 00
    • Kies de gewenste optie

U hebt een smartphone?

Maak u het leven makkelijker met uw Belfius Mobile app!

Lees er alles over