1. Home
  2. Sleutelmomenten
  3. Vakantie
  4. Met vakantie zijn
  5. Contact met mijn bank

Contact met mijn bank

2 kids on wooden stage Bent u op vakantie en wilt u zeker zijn dat uw bankzaken goed verlopen? Geen probleem, u kunt dit checken via onze medewerkers of onze diensten voor bankieren vanop afstand.

Check het zelf

Terwijl u op uw vakantiebestemming vertoeft, vraagt u zich af of:

  • Een betaling via uw zichtrekening van een factuur goed is verlopen?
  • Een geldopname of een aankoop correct geboekt zijn op uw rekening of afgetrokken van het beschikbaar saldo van uw kredietkaart?

U kunt dit zelf meteen checken:

Iets niet duidelijk? Contacteer Belfius Bank

Vindt u het antwoord op uw vraag niet via Belfius Direct Net, Belfius Direct Phone of Belfius Direct Alert? Neem dan rechtstreeks contact op met onze medewerkers via o.a. Belfius Contact, bereikbaar op het telefoonnummer +32 2 222 12 02.

  • Wilt u een specialist spreken om een specifieke verrichting te laten uitvoeren?
    Maak dan gebruik van de telefonische dienst Comfort Banking

  • Is uw bankkaart gestolen of verloren?
    Bel meteen naar Card Stop op +32 70 344 344, en laat er uw bankkaart blokkeren. Deze dienst is 24 uur op 24 beschikbaar. U krijgt een referentienummer als bewijs van uw oproep. Ook moet u binnen 24 uur een klacht indienen bij de lokale politie.

  • Wilt u bijstand voor u, uw gezin of uw auto?
    Bel dan naar Belfius Assistance op +32 2 762 77 00
    Tip! De gegevens waarmee u ons kunt bereiken, bevinden zich ook in onze checklists voor een
    zorgeloze vakantie  en voor bij aankomst op uw vakantiebestemming, of voor bij uw
    terugreis naar huis.

Contacteer ons

Belfius-klanten kiezen o.a. voor:

Comfort Banking

  • Hulp van specialist voor beurs- en financiële verrichtingen
  • Gratis toegang tot info over producten en diensten
  • Beveiligde verrichtingen via geheime code
Meer info