Klachtenprocedure

Stap 3 - Negotiator bij Belfius

U bent niet tevreden over de oplossing van onze dienst Klachtenbeheer? Dan kunt u met uw klacht bij onze Negotiator terecht. 


Contacteer onze Negotiator

Om wettelijke redenen en om de kwaliteit van de dienstverlening na te gaan, kunnen telefonische gesprekken worden opgenomen. Meer informatie over uw privacy op belfius.be/privacycharter.

  • Belfius Bank - Dienst klachtenbeheer

    Tel. : +32 2 222 12 02
    Fax : +32 2 285 14 30

    Ma - Vrij : 8 uur - 22 uur
    Zaterdag: 9uur - 17 uur

    Belfius Bank, Dienst klachtenbeheer
    Karel Rogierplein 11, 1210 Brussel

    Online contacteren


    Om wettelijke redenen en om de kwaliteit van de dienstverlening na te gaan, kunnen telefonische gesprekken worden opgenomen. Meer informatie over uw privacy op belfius.be/privacycharter.

  • Een onafhankelijke Negotiator

    Volstaat de u voorgestelde oplossing niet? Neem dan schriftelijk contact op met de Negotiator van Belfius Bank.
    De Negotiator behandelt in beroep de klachten van de cliënten en lost de conflicten tussen de cliënt en de bank op een neutrale en onafhankelijke manier op, rekeninghoudend met de belangen van beide partijen.

    Wat behoort wél en wat behoort niet tot de taak van de Negotiator?

    • Algemene vragen, schuldbemiddeling of klachten over de handelspolitiek van de bank (tarieven en producten) behoren niet tot de bevoegdheden van de Negotiator. Hiervoor kunt u contact opnemen met uw kantoor of de dienst klachtenbeheer. Bekijk de tips van de Negotiator en lees hier wat zijn rol is binnen Belfius Bank.

    Belfius Bank, Negotiator
    Karel Rogierplein 11, 1210 Brussel

    Fax: +32 2 222 30 41

    Online contacteren


    Om wettelijke redenen en om de kwaliteit van de dienstverlening na te gaan, kunnen telefonische gesprekken worden opgenomen. Meer informatie over uw privacy op belfius.be/privacycharter.

  • Ombudsman

    U vindt dat u ook bij de Bemiddelaar van Belfius Bank geen of onvoldoende gehoor krijgt? U kunt uw dossier schriftelijk, per fax of via mail voorleggen aan de Ombudsman van de Financiële sector voor de bancaire producten en aan de Ombudsman van de Verzekeringen voor de verzekeringsproducten.