1. Home
  2. Contact

We helpen u graag verder

Persoonlijke begeleiding

Voor al uw vragen, advies, begeleiding of een second opinion kunt u terecht bij uw Private Banker of uw Private Wealth Manager.

Neem contact op met uw Private Banker

Klanten met een roerend vermogen vanaf 500 000 euro kunnen rekenen op het advies van een van onze 251 lokale Private Bankers. 

Uw Private Banker biedt u een echte vertrouwensrelatie, gericht op de lange termijn.

Vind uw lokale Private Banker

Neem contact op met uw Private Wealth Manager

Klanten met een roerend vermogen vanaf 1,5 mio euro die liever niet geholpen worden in een lokaal Belfius-kantoor en die een bijzondere vorm van discretie wensen, kunnen terecht bij een Private Wealth Manager.

Vind uw Private Wealth Manager

Hebt u snel hulp nodig?

Belfius Contact beantwoordt al uw vragen.
Wilt u nog sneller een antwoord? Raadpleeg dan hieronder onze meest gestelde vragen.

Meest gestelde vragen

  • Ik krijg de foutmelding USERIDENTIFICATIONANDAUTHENTICAT/90AA/1205. Uw Belfius Direct Net-abonnement is geblokkeerd.

    U hebt 5 mislukte pogingen ondernomen om u aan te melden of om verrichtingen te ondertekenen met uw kaartlezer.
    Om veiligheidsredenen is uw toegang tot Belfius Direct Net geblokkeerd.
    Hoe deblokkeren? 
    • Contacteer ons via het nummer 02 222 82 70. Wij zijn bereikbaar van maandag tot vrijdag van 8 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur. 
    • Vul ons contactformulier in. Wij helpen u zo spoedig mogelijk.

  • Wenst u een limietverhoging of verlaging voor overschrijvingen?

    Wenst u een limietverhoging of -verlaging voor overschrijvingen via:
    • Belfius Direct Net: 
      Contacteer Belfius Contact op het nummer 02 222 82 70 (wij zijn bereikbaar van maandag tot vrijdag van 8 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur) of uw kantoor.

    • Belfius Direct Mobile / Tablet:  
      Kies onder ‘Meer’ uit het hoofdmenu van de app, ‘Instellingen’ > ‘Rekeningen en kaarten beheren’. Kies vervolgens uw rekening en klik op ‘Limiet beheren’. U kunt nu de weeklimiet en daglimiet aanpassen, rekening houdend met de toegelaten maximum bedragen. U zult een verhoging van de limiet moeten bevestigen met uw bankkaart en kaartlezer.

  • Hoe moet ik de kaartlezer (Vasco plug-in) installeren om te kunnen aanmelden met kabel?

    Via deze link vindt u de installatieprocedure voor uw browser om u met kabel aan te melden.

  • Waarom vraagt Google Chrome mij opnieuw software te installeren bij het gebruiken van de kaartlezer met kabel?

    Google Chrome staat geen plug-ins (aanvullende modules of invoegtoepassingen) meer toe. Aangezien we voor onze kaartlezer met kabel gebruik maken van een dergelijke plug-in, hebben we onze software voor Google Chrome moeten aanpassen. Om verder met de kaartlezer met kabel te kunnen werken via Google Chrome, zal Belfius Direct Net u op een bepaald moment vragen om éénmalig nieuwe software te installeren. Deze installatieprocedure start automatisch wanneer u ervoor kiest de kaartlezer met kabel te gebruiken. De installatie bestaat uit 2 stappen, het installeren van de Belfius-extensie en daarna de software voor de kaartlezer.

    Krijgt u geen installatieprocedure met 2 stappen, dan verwijdert u de tijdelijke internetbestanden (cache en cookies). Ga hiervoor als volgt te werk:

    • klik bovenaan rechts op het pictogram met de 3 horizontale strepen en daarna op 'Historiek' (NL) of 'History' (EN);
    • klik bovenaan op 'Browsegegevens wissen' (NL) of 'Clear Browsing Data' (EN);
    • selecteer 'het eerste gebruik' (NL) of 'The beginning of time' (EN) / 'Alles'(NL) of 'All' in het venster dat opent;
    • klik opnieuw op 'Browsegegevens wissen' (NL) of 'Clear Browsing Data' (EN).

    Nadien mag u alle vensters van uw Google Chrome sluiten en u opnieuw verbinden met belfius.be. Daarna zal u de correcte schermen krijgen om de extensie en software te installeren voor het aanmelden met kabel op Belfius Direct Net.

  • Wat moet ik doen als de knop 'Aanmelden' niet reageert of ik krijg een wit scherm?

    Het kan soms voorkomen dat de knop 'Aanmelden' niet reageert of dat u op sommige pagina's een wit scherm krijgt.

    Deze moeilijkheden doen zich vaak voor wanneer er te veel tijdelijke internetbestanden bewaard worden op uw browser.

    Indien bovenstaand het geval is, dan nodigen wij u uit om in de zoekbalk bovenaan te zoeken naar de vraag 'Hoe verwijder ik de tijdelijke internetbestanden (cache en cookies) van mijn browser'.

Uw Belfius kantoor

{{name}}

Belfius Contact

Algemene vragen

+32 2 222 12 02

Ma-vrij: 8 - 22 uur / Zaterdag: 9 - 17 uur


Keuzemenu: 

  1. 1. Helpdesk Mobiel of Internet Bankieren 
  2. 2. Uw rekeningen, beleggingen, verzekeringen of 
  3.     kredieten 
  4. 3. Andere vragen

Belfius Direct Private

Een Private Trader tot uw beschikking

+32 2 222 10 22

Ma-vrij: 9 - 18 uur

Belfius Direct Phone

Verrichtingen via telefoon

+32 2 222 72 00

24 uur/24 - 7 dagen/7

Belfius Assistance

Aangifte via telefoon

+32 2 762 77 00

24 uur/24 - 7 dagen/7

Klachten

Onze dienst voor klachtenbeheer, de Negotiator Claims en de ombudsman zijn er om u te helpen.

Hoe een klacht indienen?

Uw Private Banker


Klanten met een roerend vermogen vanaf 500.000 euro kunnen rekenen op het advies van een Private Banker uit ons netwerk van meer dan 250 lokale Private Bankers. Hij of zij biedt biedt u een echte vertrouwensrelatie, gericht op de lange termijn.

Zoekt u een bijzondere vorm van discretie en beschikt u over een roerend vermogen vanaf 1,5 mio euro, neem dan contact op met een Private Wealth Manager.

Uw Private Banker

Uw Private Banker

{{name}}

{{name}}

{{role}}
  • {{officeName}}
  • {{officeAddress}}