Welke vragen hebben anderen al gesteld?
- Wat moet ik doen als ik het bericht over de vervaldatum van mijn BelfiusWeb-kaart krijg?
- Wanneer kan ik My Portal | BelfiusWeb beginnen te gebruiken?
- Hoe geef ik een nieuwe medewerker toegang tot My Portal | BelfiusWeb?
- Waarvoor dienen de toetsen M1/M2 van de Belfius Card Reader?
- Waar vind ik het nummer van mijn BelfiusWeb Card?
- Mijn kaart werkt niet met de BelfiusWeb Card Reader
- Hoe moet ik mijn browser configureren voor BelfiusWeb?
- Hoe kan ik My Portal | BelfiusWeb optimaal gebruiken met Citrix?
- Hoe kan ik mijn Belfius Card Reader automatisch installeren?
- Wat moet ik doen als mijn kaartlezer zichzelf niet automatisch installeert?
- Wat moet ik doen bij verlies of diefstal van mijn BelfiusWeb Card?
Meer info?
Dit zijn de vragen die het vaakst over IT Line worden gesteld. Vindt u hier niet het antwoord op uw vragen, raadpleeg dan de documentatie of neem contact met ons op
Neem contact met ons op
- 02 222 87 20
- Neem online contact met ons op
- Neem contact op met uw Corporate Banker