Logo
FR EN
NL
Scroll

Menu & zoekfunctie

Krijg hier een overzicht van de site en toegang tot de zoekfunctie

Sferisch menu

Klik hier om op de site te navigeren met het sferisch menu

Met Beats draagt elke Belfius-klant bij tot een betere samenleving

Na een testperiode van 5 maanden gaat Belfius over tot de officiële lancering van Beats, een innoverende, inspirerende en zinvolle klantenervaring. Vanaf vandaag kunnen alle Belfius-klanten intekenen op dit in België exclusieve aanbod, nl. een gepersonaliseerd en moduleerbaar maandabonnement tegen een scherpe prijs, dat voor het eerst de mogelijkheid biedt een bank- en verzekeringsaanbod te combineren met een telecomaanbod. Dit op maat gesneden bank- en telco-aanbod is gebaseerd op de passies en de interesses van elke klant. Met Beats heeft elke Befius-klant automatisch een positieve impact op de Belgische samenleving door zelf te kiezen uit drie concrete projecten: minder CO2 in de scholen, de begeleiding van kankerpatiënten en het versterken van de weerbaarheid van jongeren in Vlaanderen (of de strijd tegen kinderarmoede in Franstalig België). De lancering van Beats maakt deel uit van het strategisch partnership dat in juni 2020 werd gesloten door Belfius en Proximus, en dat ook tot uiting kwam in de lancering van Banx op 5 oktober ll.