Logo
FR EN
NL
Scroll

Menu & zoekfunctie

Krijg hier een overzicht van de site en toegang tot de zoekfunctie

Sferisch menu

Klik hier om op de site te navigeren met het sferisch menu

De “bankrekening” is dood. Leve Beats

Met Beats bouwt elke Belfius-klant mee aan een betere samenleving

Vandaag verwachten klanten van hun bank terecht een gepersonaliseerde dienstverlening en ervaring afgestemd op hun dagelijkse behoeften en wensen. Bancair, digitaal én maatschappelijk. Afhankelijk van hun profiel en van wat hen na aan het hart ligt, kunnen Belfius-klanten vanaf 24 maart in een aantal pilootkantoren kiezen voor Beats: een gepersonaliseerd, moduleerbaar en vernieuwend aanbod dat een keerpunt betekent op het vlak van betaalpakketten en de wijze waarop iemand bankklant wordt. 

Beats staat voor een exclusief, competitief geprijsd maandabonnement dat voor het eerst de mogelijkheid biedt een bankluik (rekening en kaarten) en een telecomluik (abonnement internet, telefonie, tv en mobile) te bundelen op de échte maat van wat klanten interesseert en maatschappelijk waardevol vinden. Zij kiezen immers ook meteen zelf in welke actiedomeinen Belfius zal bijdragen tot een meer duurzame, Belgische samenleving.

 

De “bankrekening” voorbij

Belfius heeft twee heel goede redenen om Beats aan te bieden. Beats zorgt in de eerste plaats mee voor een concrete invulling van zijn missie om als Belgische bank-verzekeraar zinvol en inspirerend bij te dragen tot de Belgische samenleving. Belfius streeft op het vlak van kredietverlening en beleggingen duurzaamheid na, maar koppelt nu ook aan het gebruik van betaaldiensten een bijdrage van de bank ten voordele van maatschappelijke uitdagingen die klanten na aan het hart liggen en zelf kiezen. Zo bouwen Belfius-klanten tegelijk mee aan een betere samenleving voor iedereen.

Ten tweede, wordt naast de onbetwiste toegevoegde waarde van kwalitatief advies via kantoor, het aanbod van een performant, gebruiksvriendelijk, digitaal platform dat het leven van klanten vergemakkelijkt, almaar crucialer. Een steeds snellere digitalisering deed de bancaire en telecomwereld nog  dichter naar elkaar toegroeien, en Belfius wil zijn klanten dan ook de kans  bieden om hun digitale uitrusting op een voordelige wijze nog te verbeteren en te verbreden. Beats is voor Belfius-klanten dan ook de concretisering van het exclusief telecom-bankaanbod met een maatschappelijke toegevoegde waarde dat Belfius en Proximus beoogden in het kader van hun strategisch partnership dat in juni 2020 werd afgesloten. In het najaar wordt dit gecomplementeerd met de lancering van “Banx” voor Proximus-klanten.